Niektorí majitelia e-shopov a tiež marketéri si dnes už nevedia predstaviť propagáciu svojho portfólia bez dynamického remarketingu. Pýtate sa, prečo? Odpoveď je v podstate veľmi jednoduchá. Dynamický remarketing vám dáva možnosť priamo osloviť strateného potencionálneho zákazníka a znovu mu ponúknuť to, o čo sa zaujímal pri prezeraní vašej ponuky.
Väčšina z nás pozná dynamický remarketing fungujúci v sieti Google Display, my sa však dnes zameriame na remarketing fungujúci na sociálnej sieti Facebook. Vo všeobecnosti Facebook je mocný komunikačný nástroj, a pre mnohých marketérov znamená raj na zemi. Je tam veľký dosah publika a mocné cielenie zákazníkov. Spojenie Facebooku a dynamického remarketingu je z môjho pohľadu dokonalé.
Facebook patrí k najnavštevovanejším sociálnym sieťam a celkovo stránka na Internete. Ľudia sú schopní nad ním drepieť aj celý deň, aby sa dozvedeli novinky o svojich známich.
Ako firma môžete využiť tento potenciál a nastaviť remarketing tak, aby sa reklamy zobrazovali používateľom Facebooku, ktorí majú najvyššiu pravdepodobnosť nákupu. Veď neoslovujete ich bezhlavo, ale ukazujete im produkt o ktorý sa už zaujímali a tým im vrývate myšlienku o kúpe. Verte, či nie, váš potenciálny zákazník sa pred vašou reklamou zaručene neschová. Zobrazí sa mu všade, či si sa prihlási do svojho Facebook účtu na mobile, tablete alebo počítači.
Niektorí majitelia e-shopov a tiež marketéri si dnes už nevedia predstaviť propagáciu svojho portfólia bez dynamického remarketingu. Pýtate sa, prečo? Odpoveď je v podstate veľmi jednoduchá. Dynamický remarketing vám dáva možnosť priamo osloviť strateného potencionálneho zákazníka a znovu mu ponúknuť to, o čo sa zaujímal pri prezeraní vašej ponuky.
Väčšina z nás pozná dynamický remarketing fungujúci v sieti Google Display, my sa však dnes zameriame na remarketing fungujúci na sociálnej sieti Facebook. Vo všeobecnosti Facebook je mocný komunikačný nástroj, a pre mnohých marketérov znamená raj na zemi. Je tam veľký dosah publika a mocné cielenie zákazníkov. Spojenie Facebooku a dynamického remarketingu je z môjho pohľadu dokonalé.
Facebook patrí k najnavštevovanejším sociálnym sieťam a celkovo stránka na Internete. Ľudia sú schopní nad ním drepieť aj celý deň, aby sa dozvedeli novinky o svojich známich.
Ako firma môžete využiť tento potenciál a nastaviť remarketing tak, aby sa reklamy zobrazovali používateľom Facebooku, ktorí majú najvyššiu pravdepodobnosť nákupu. Veď neoslovujete ich bezhlavo, ale ukazujete im produkt o ktorý sa už zaujímali a tým im vrývate myšlienku o kúpe. Verte, či nie, váš potenciálny zákazník sa pred vašou reklamou zaručene neschová. Zobrazí sa mu všade, či si sa prihlási do svojho Facebook účtu na mobile, tablete alebo počítači.
Aby ste správne nastavili dynamický produktový remarketing na Facebooku, potrebujete najskôr vytvoriť produktový feed. Produktový feed predstavuje zoznam produktov a ich parametrov, ako je cena, URL, dostupnosť produktu a iné informácie. Pokiaľ ho máte správne nachystaný, následne ho môžete nahrať do svojho účtu Business Manager, kde spravujete stránku.
Nastavenie dynamického remarketingu je viac menej náročnou činnosťou, ktorá by sa mala prenechať na skúsených odborníkov. Takýchto odborníkov nájdete aj v spoločnosti ASData, ktorí vám v spolupráci s BlueWinston pomôžu docieliť očakávane konverzie a výsledky.
remarketing na Facebooku, potrebujete najskôr vytvoriť produktový feed. Produktový feed predstavuje zoznam produktov a ich parametrov, ako je cena, URL, dostupnosť produktu a iné informácie. Pokiaľ ho máte správne nachystaný, následne ho môžete nahrať do svojho účtu Business Manager, kde spravujete stránku.
Nastavenie dynamického remarketingu je viac menej náročnou činnosťou, ktorá by sa mala prenechať na skúsených odborníkov. Takýchto odborníkov nájdete aj v spoločnosti ASData, ktorí vám v spolupráci s BlueWinston pomôžu docieliť očakávane konverzie a výsledky.