Tým, že sa budete držať trendov, viete dopomôcť svojmu online predaju a nestratiť potenciálnych zákazníkov. Nasledovné tipy budete vedieť využiť nielen pri predaji svojich produktov, ale hlavne pri ich odprezentovaní.
V tomto trojdielnom článku sa dozviete niečo o troch dizajnových trendoch využívaných najmä v online obchodoch, ktoré zaručene uživia vaše podnikanie.
Trendy v dizajne e-shopov
Podľa definície, trend môžeme označiť ako niečo, čo ľudia zbožňujú istý čas, a vďaka implementovaným trendom sa ako predajcovia stávate známejší pre návštevníkov. Nasledovaním týchto trendov sa odlíšite od konkurencie a navyše budete zaujímavejší pre potenciálnych zákazníkov.
Avšak na začiatok si musíte zodpovedať 2 dôležité otázky, ktoré učia celý váš smer dizajnovania stránky.
- Aký je váš cieľový trh, resp. publikum?
- Chcete nasledovať trendy alebo ich aj aplikovať ?
Pozrime sa teda postupne na vybrané trendy, kde sa dozviete ako ich môžete aplikovať.
- Trend: Produktové fotografie v štýle „knolling“
Ak ste nikdy nepočuli o slove „knolling“, nebojte sa, od dnes to už pre vás nebude stratený pojem.
Ak pri fotografovaní pripravíte kompozíciu produktov tak, aby tvorili akési harmonické zoskupenie podľa mriežky, už robíte fotky v štýle knolling. Laicky povedané, urobíte si samostatné kopčeky s produktami rad za radom v určitom systéme. Určite vám to zaberie istý čas, kým zarovnáte všetky produkty do dokonalosti, ale výsledok stojí za to.
Na tomto prepracovanom usporiadaní, viete skvele predstaviť svoje produktové portfólio. Tento typ obrázkov sa využíva najmä v odevnom priemysle, kedy na jednom obrázku viete vystavať celý outfit.
Pre e-shopy je to atraktívny spôsob, ako ukázať návštevníkom to najlepšie z produkcie, zľavy, ale aj iné špeciálne ponuky.
Tento štýl dizajnu je dobre znázornený na nasledujúcom obrázku, ktorý vystihuje unikátnosť všetkých produktov.
Vložte príbeh do svojho rozprávania
Knolling nie je len o predstavovaní produktov. Ak chcete dosiahnuť, aby jednotlivé produkty boli ešte zaujímavejšie pre návštevníkov, skúste ich doplniť o bežné predmety, ktoré doplnia okolie produktov a navyše dodajú fotke príbeh.
Používajte len špičkovú fotografiu
Hlavným princípom oslovenia potenciálneho zákazníka, je použiť kvalitnú fotografiu. Vždy je lepšie po odfotení upraviť fotku v online programe alebo Photoshope, aby ste odstránili všetky nedostatky a vylepšili čistý štýl fotografie.
Knolling sa nevyužíva len v hlavnej fotke
Knolling je len technika, pri ktorej aranžujete objekty do určitej štruktúry. Nikde nie je napísané, že ju smiete využívať len pri titulnej fotke vášho e-shopu. Okrem hlavnej fotky, môžete vytvoriť fotky pre produktové rady, línie, produkty a iné.
Keďže vás nechceme vyčerpať nepretržitým čítaním, ďalšie pokračovanie nájdete v najbližšom článku, na ktorý sa môžete tešiť už teraz.