Cestovanie je pre niekoho hobby a pre niekoho nevyhnutná časť života. Či už cestujete za prácou alebo vzdelaním, stále to môže byť stresujúce a vyčerpávajúce. Slovak Lines sa rozhodli uľahčiť cestovanie a vydávajú aplikáciu. Táto aplikácia spája a integruje rezervačný systém, nový nákupný proces na webe a v mobilnej aplikácii a novú webstránku.
Okrem rezervácie konkrétnych sedadiel tak dostávate notifikácie o prípadných zmenách a meškaní spojov, čo môže byť užitočné a viete si zariadiť čas inak.
Tento nový systém prepája taktiež aj nedigitálne kanály. Predaj či už cez webstránku alebo cez aplikáciu je v reálnom čase synchronizovaný s predajom u vodičov, na pokladniach autobusových staníc, či pobočkách partnerov. Všetky tieto dáta sa dajú prepojiť s digitálnymi tabuľami na nástupištiach či samoobslužnými kioskami.
„Našou víziou je, že napríklad cestujúci z Viedne si bude môcť cez našu aplikáciu dokúpiť nielen cestovný lístok na MHD v Bratislave, ale aj lístky na rôzne mestské atrakcie či večeru v reštaurácii.“ Dodáva Martin Hanula, šéf marketingu a vývoja Slovak Lines.
Táto aplikácia skutočne môže uľahčiť život mnoho ľuďom a taktiež ušetriť veľa času. Každopádne sa na ňu tešíme a určite ju vyskúšame.
Zdroj k textu a obrázkom : Touchit.sk