Cestovanie je pre niekoho hobby a pre niekoho nevyhnutná časť života. Či už cestujete za prácou alebo vzdelaním, stále to môže byť stresujúce a vyčerpávajúce. Slovak Lines sa rozhodli uľahčiť cestovanie a vydávajú aplikáciu. Táto aplikácia spája a integruje rezervačný systém, nový nákupný proces na webe a v mobilnej aplikácii a novú webstránku.
Okrem rezervácie konkrétnych sedadiel tak dostávate notifikácie o prípadných zmenách a meškaní spojov, čo môže byť užitočné a viete si zariadiť čas inak.

Slovak Lines vydá vlastnú aplikáciu, aplikácia slovak lines na mobile

Tento nový systém prepája taktiež aj nedigitálne kanály. Predaj či už cez webstránku alebo cez aplikáciu je v reálnom čase synchronizovaný s predajom u vodičov, na pokladniach autobusových staníc, či pobočkách partnerov. Všetky tieto dáta sa dajú prepojiť s digitálnymi tabuľami na nástupištiach či samoobslužnými kioskami.
„Našou víziou je, že napríklad cestujúci z Viedne si bude môcť cez našu aplikáciu dokúpiť nielen cestovný lístok na MHD v Bratislave, ale aj lístky na rôzne mestské atrakcie či večeru v reštaurácii.“ Dodáva Martin Hanula, šéf marketingu a vývoja Slovak Lines.
Táto aplikácia skutočne môže uľahčiť život mnoho ľuďom a taktiež ušetriť veľa času. Každopádne sa na ňu tešíme a určite ju vyskúšame.

Zdroj k textu a obrázkom : Touchit.sk