Rozšírenie Google AdWords, ktoré sa týka reklám iba na volanie, umožňuje zobrazovať vaše telefónne číslo priamo vo vyhľadávaní. Hodí sa to najmä pri používaní smartphonov, kedy stačí stlačiť tlačidlo „Zavolať“, resp. „Call“ a číslo sa automaticky vytočí.  Toto tlačidlo bolo vyvinuté špeciálne pre ľudí, ktorí sú často na cestách a využívajú mobily.
Tento typ rozšírenia by mali využívať v prvom rade firmy, ktoré kladú dôraz na prijímanie hovorov.

  • Podniky poskytujúce služby – investičné, informačné, gastronomické, poradné a iné,
  • ale aj internetové obchody.

Pokiaľ je vaším hlavným cieľom zvýšenie počtu telefónnych hovorov, kampane zamerané na volania sú pre vás priam ideálne.

Využívanie rozšírenia takéhoto typu pomáha spoločnostiam prilákať potenciálnych zákazníkov, šetrí im čas aj energiu. Zákazníci nemusia pracne zháňať a prepisovať číslo. Stačí kliknúť a už volajú.

Keďže celá táto vymoženosť prebieha v Google AdWords, Google vám umožňuje merať hovory/volania na úrovni konverzií. Časom si sami dokážete vytvoriť štatistiky o efektívnosti Call extention. Avšak v súčasnosti je známe, že rozšírenie dokáže zvýšiť mieru prekliku (CTR) až o 6-8%.

Čo dokážu telefónne čísla?

  • ich zobrazenie povzbudzuje ľudí k telefónnym hovorom,
  • v prípade mobilných zariadení je možné kliknúť na číslo a okamžite volať,
  • pri nastavení kampane na volanie budú reklamy zobrazené len na zariadeniach, z ktorých je možné uskutočniť hovor.

Desktop view:

Reklamy iba na volanie, kedy ich používať? google reklamy na volanie

Smarhphone view:

Reklamy iba na volanie, kedy ich používať? náhľad reklamy na volanie

Call extention nastavíte v kampani v účte Adwords veľmi jednoducho.

Kampaň – Iba vyhľadávacie sieť > Typ kampane: Iba na volanie > Špecifikácia cielenia > Uložiť a pokračovať