Stalo sa vám niekedy, že ste odišli zo stránky, ktorá sa ani nenačítala? Určite nie ste sami. Viac než 40% návštevníkov stránok, ich opustí po troch sekundách čakania na načítanie stránky.
Predstavíme vám dva hlavné dôvody, prečo by ste si VY ako vlastníci stránky mali dávať pozor na rýchlosť stránky.

Ľudia nie sú trpezlivý
Potencionálni zákazníci nebudú čakať, kým sa im načíta vaša stránka aby zistili vašu ponuku. Namiesto toho radšej prejdú na stránku konkurencie, kde vie nájsť rýchlejšie hľadané informácie.
Predstavte si, že ak stratíte jedného zákazníka kvôli pomalému zobrazeniu stránky, je dosť pravdepodobné, že podobný problém nastane u mnoho iných potenciálnych zákazníkov.
Na základe výskumov sa zistilo, že s každou jednou sekundou zdržania na stránke eshopu, sa znížia konverzie o 7%.
Keď si tento poznatok prepočítate do hodnoty tržieb, zistíte, že to nie je až taký malý problém, ale signifikantne môže ovplyvniť vaše podnikanie.

Google penalizuje pomalé stránky so znížením PageRank
Pre tých ktorí to ešte nevedia, Google berie do úvahy rýchlosť webových stránok pri určovaní PageRanku, alebo inak pozíciu, na ktorej sa stránka zobrazí vo výsledkoch vyhľadávania.
Pamätajte, že hlavným cieľom vyhľadávačov je, aby ľudia našli to, čo hľadajú. Pokiaľ ľudia opätovne narážajú na problém s rýchlosťou stránky, vyhľadávače to zaznamenajú. Google berie ohľad na ľudí a ich frustráciu, a preto chce zabrániť takýmto situáciám.

Ako tomu predísť ?
Existuje mnoho nástrojov a vylepšení, ktoré zrýchlia vašu stránku, a práve tie si ukážeme v najbližšom článku.