Google predstavil ďalšie novinky a rozšírenia v oblasti PPC reklám, jednou z nich je aj rozšírenie reklamného textu v Google Adwords. Google sa rozhodol rozšíriť obmedzenia dĺžky textov až 2-násobne. Neveríte? Veď čoskoro uveríte.
Tento rok nám Google ukázal, že usilovne pracuje na vylepšení zobrazovania svojich PPC reklám. Prvé zmeny prišli vo februári, kedy sa rozhodol odstrániť pravý reklamný panel. Táto zmena prispela najmä k tomu, že reklamy vyzerajú organickejšie. Taktiež sa zameriava na mobilné zariadenia, keďže ich potenciál považuje za dynamicky rastúci. Smeruje ich k tomu  najmä fakt, že čím ďalej, tým viac vyhľadávaní je zaznamenaných práve cez mobilné zariadenia.

So svojim pokrokom a neustálim prekvapovaním naďalej pokračuje. Tento krát sa zameriava na dĺžku textov pri tvorbe reklám v Google AdWords. Reklamné texty by sa mali zmeniť hlavne v tom, že ich dĺžka sa zdvojnásobí oproti súčasným textovým reklamám. Užívatelia a inzerenti by tak mali dostať limit 140 znakov pri tvorbe reklamných textov. Tieto rozšírené texty sa budú zobrazovať na všetkých zariadeniach, či už ide o desktopové alebo mobilné zariadenia.

Aké zmeny nás čakajú ?

 Súčasné vs. budúce zmeny

Jeden 25-znakový nadpis Dva 30-znakové nadpisy

Dva 35-znakové opisné riadky  Jeden 80-znakové opisný riadok

Ako budú vyzerať nové rozšírené textové reklamy?

Vizualizácia pred a po rozšírení reklamných textov

Google opäť prekvapuje a rozširuje texty reklám, náhľad reklamy pred a po

Zmena v Google AdWords

Google opäť prekvapuje a rozširuje texty reklám, nastavenie parametrov reklamy pre Google

Ako ste si mohli všimnúť, veľkosť nadpisov sa zväčší o 140% a taktiež sa zdvojnásobí počet riadkov využiteľných pri nadpise. Na druhej strane počet opisných riadkov sa zníži o polovicu, avšak jeho opisný priestor vzrastie o 14% (zo 70 na 80 znakov). Navyše AdWords bude vedieť vyňať hlavnú doménu z vašej finálnej URL, vďaka čomu inzerenti môžu pridať až dve zobrazenia webovej adresy.
Čo to pre vás znamená?
Jednoznačne, čím viac textu dostanete, tým viac získate. Prvé správy naznačili, že aplikovanie rozšírených reklamných textov, zvýšili mieru prekliknutí až o 20%. Sme vo vytržení, kedy podobné výsledky zaznamenáme rovnako aj my. Google však ešte oficiálne neohlásil, kedy budú mať všetci inzerenti prístup k rozšíreným reklamám.