Content marketing alebo inak obsahový marketing dokáže naštartovať vaše podnikanie viacerými spôsobmi. Cieľom obsahového marketingu je prilákať a zároveň udržať zákazníkov tým, že sa vytvára relevantný a hodnotový obsah so zámerom zmeniť alebo zvýšiť spotrebiteľské správanie.
Určité spoločnosti nevedia presne ako sa správne zhostiť content marektingu, a preto sa vyberajú dvomi cestami:
- Aktívne pridávajú nové príspevky na stránky, konajú tak bezcieľne a nepremyslene.
- Iné spoločnosti nevidia účel obsahového marketingu, a preto sú ich stránky zastarané a neaktualizované.
Teraz vám ukážeme infografiku od Quicksprout, ktorá zosobňuje pravý benefit využívania content marketingu a ako dokáže vylepšiť vaše miesto vo vyhľadávaní.
Základné body, ktoré by ste si mali odniesť z nasledujúcej infografiky:
- Spoločnosti, ktoré aktívne blogujú, majú o 97% viac návštevníkov.
- 61% spotrebiteľov hovorí, že cítia lepšie so spoločnosťami, ktoré majú blog.
- Zaujímavý obsah je jeden z hlavných dôvodov, prečo spotrebitelia nasledujú značky na Internete.
- Webové stránky s blogmi majú o 434% viac indexovaných stránok.
- Priemerná stránka, ktorá sa nachádza na prvom mieste v Google vyhľadávaní, má okolo 2032 až 2494 slov.
- Obsahovo bohaté stránky vytvárajú o 97% viac odkazov.