Content marketing alebo inak obsahový marketing dokáže naštartovať vaše podnikanie viacerými spôsobmi. Cieľom obsahového marketingu je prilákať a zároveň udržať zákazníkov tým, že sa vytvára relevantný a hodnotový obsah so zámerom zmeniť alebo zvýšiť spotrebiteľské správanie.
Určité spoločnosti nevedia presne ako sa správne zhostiť content marektingu, a preto sa vyberajú dvomi cestami:

  • Aktívne pridávajú nové príspevky na stránky, konajú tak bezcieľne a nepremyslene.
  • Iné spoločnosti nevidia účel obsahového marketingu, a preto sú ich stránky zastarané a neaktualizované.

Teraz vám ukážeme infografiku od Quicksprout, ktorá zosobňuje pravý benefit využívania content marketingu a ako dokáže vylepšiť vaše miesto vo vyhľadávaní.
Základné body, ktoré by ste si mali odniesť z nasledujúcej infografiky:

  • Spoločnosti, ktoré aktívne blogujú, majú o 97% viac návštevníkov.
  • 61% spotrebiteľov hovorí, že cítia lepšie so spoločnosťami, ktoré majú blog.
  • Zaujímavý obsah je jeden z hlavných dôvodov, prečo spotrebitelia nasledujú značky na Internete.
  • Webové stránky s blogmi majú o 434% viac indexovaných stránok.
  • Priemerná stránka, ktorá sa nachádza na prvom mieste v Google vyhľadávaní, má okolo 2032 až 2494 slov.
  • Obsahovo bohaté stránky vytvárajú o 97% viac odkazov.

 

Dokáže Content marketing vylepšiť vaše poradie vo vyhľadávačoch? infografika o vyhľadávaní