Prečo by ste mali vyhadzovať dodatočné peniaze na reklamu, keď sa aj tak zobrazujete na vrchných priečkach v organickom vyhľadávaní? Dôvod je jednoduchý – budovanie mena, pozície a imidžu.
Pri organickom vyhľadávaní sa možno zobrazíte v rebríčku, no zaručene nebudete na celkovo prvom mieste. Ako dobre viete, na vrchných troch pozíciách sa nachádzajú platené reklamy jednotlivých firiem. Zaplatením PPC kampane si poistíte to najvyššie miesto a zákazník vás bude vnímať ako kvalitnú firmu, ktorá sa zobrazuje na viacerých miestach.

Vyššia viditeľnosť vám pomôže odkloniť konkurenciu na vedľajšiu koľaj v očiach zákazníka. Veľakrát chce potenciálny zákazník firmu, ktorá je známejšia a overenejšia. Preto mu ako prvé napadne, siahnuť po firme, ktorá sa mu zobrazí ako prvá. Tým máte väčšiu šancu, že na vás niekto klikne. A to je predsa náš cieľ.

Všetko v marketingu sa prepája. Zvýšená viditeľnosť značky časom prejde do budovania značky a nakoniec do silnej pozície na trhu.

Navyše ako sme už v minulom článku načrtli, Google vámponúka mnoho rozšírení, ktoré viete doplniť do svojich kampaní. Môžete si upraviť text, aby ste čo najrýchlejšie a najpresnejšie popísali svoj business a portfólio.

Nakoniec nezabudnite na kvalitné spracovanie kľúčových slov, pretože takáto brandová kampaň zvyšuje kvality skóre aj iným nebrandovým kampaniam.