Všade samé reklamy, nie hocijaké, hlavne tie otravné. Poznáte ten pocit, keď si v kľude prezeráte nejakú web stránku, no pri každom kluknutí vám vyskočí ďalšie a ďalšie otravné okno. V prípade smartfónov sú to reklamy typu automatických videí, automatické reklamy so zvukom, veľké reklamy, ktoré sa nedajú vypnúť. Už aj Google si povedal dosť.
Google začal blokovať reklamy, ktoré nespĺňajú podmienky “Better Ads Standards“. Chce tým dosiahnuť to, že ľudia si nebudú musieť inštalovať Ad–block.
Techdows.com nás informuje, že funkciu môžu momentálne využívať len používatelia prehliadača Google Chrome Canary, ktorých prehliadač vyzve či chcú alebo nechcú zobrazovať reklamy.
Ostatní publisheri a Google veria, že určenie hraníc v reklamách bude výhra pre obe strany. Odstránenie obťažujúcich reklám prinesie zisk tvorcom web stránok a čitateľovi nebude vadiť množstvo “vyskakovacích” reklám.
Dúfajme, že týmto Google pôjde príkladom aj ostatným prehliadačom, možno dokonca, aj tvorcom reklám.