Svet digitálnej reklamy zažíva neustále zmeny a postoje užívateľov sa neustále menia, na čo musia prihliadať najmä marketéri. Bežní ľudia čím ďalej, tým viac používajú mobilné zariadenia. Dokonca žijú v multi-screenovom svete, kde sú schopní naraz využívať hneď niekoľko zariadení. Napriek všetkému majú veľa-krát marketéri problém naplniť užívateľskú skúsenosť.
Dokazujú to aj rôzne prieskumy. Podľa IAB až 73% marketérov pociťuje, že v oblasti digitálneho marketingu sa musí zlepšiť užívateľská skúsenosť.

Užívateľská skúsenosť je dnes dôležitejšia ako kedykoľvek pred tým. Vedia to aj spoločnosti a značky, ktoré neustále prispôsobujú svoje reklamy. V oblasti digitálnej reklamy existuje stále mnoho tipov ako dosiahnuť bezproblémovú reklamnú skúsenosť.

Poznajte svoje publikum – Spoznanie svojho publika alebo resp. cieľovej skupiny je vždy prvým krokom v každej sfére reklamy a marketingu. Cieľom je pochopiť svoje publikum, aby ste následne vedeli vytvoriť obsah, ktorí bude pre nich ako ušitý.

Zvoľte správny obsah v správnom kontexte – Po výbere  publika je nutné zamerať sa na obsah, ktorý musí byť kvalitný. Množstvo je v tomto prípade zanedbateľné, pokiaľ ho správne nezapasujete do kontextu.

Vylepšite UX dizajn – Lepšie užívateľské prostredie vedie k lepším výsledkom. Zmenami dokážete docieliť rýchlejšie načítanie stránok, odstránenie reklamného neporiadku, či ocenenie responzívneho dizajnu užívateľmi.

Inovujte a myslite kreatívne – Nebojte sa experimentovať a vyhľadávať nové trendy. Zlúčte rôzne techniky so svojou kreativitou, čím si zabezpečíte náskok pred svojou konkurenciou.