Prečo by ste mali neustále zháňať nových odberateľov newsletterov ? 
Mysleli ste si, že dôvodom hľadania nových odberateľov, je kvantita?  Musíme vás vyviesť z omylu. Veľkosť je podstatná, ale tú ste si už vymedzili na základe predchádzajúceho článku. V tomto prípade je lepším opodstatnením vytvorenie sviežejšieho zoznamu kontaktov, aby bol vždy aktuálny.

Prečo by ste to mali robiť? Počuli ste už niekedy o období medových týždňov?
Obdobie medových týždňov je tým najdokonalejším časom, kedy môžete odoslať ponuku svojim zákazníkom vo forme newsletteru. Zjednodušene povedané, čím novších odberateľov budete mať, tým bude pravdepodobnejšie, že váš email otvoria a rozkliknú. Pravdaže, po tejto fáze nachádza postupný úpadok záujmu. Práve kvôli tomuto faktu by ste mali udržiavať svoj zoznam čo najsviežejší a tým si môžete udržovať fázu medových týždňov.
Ak sa stane, že prestanete pridávať nové kontakty do svojho zoznamu, pravdepodobne vám začne klesať aj miera kliknutí a otvorení emailov, pretože časom už nebudú mať záujem otvárať vaše emaily.

Čistiť alebo nečistiť zoznamy ?
Jednoznačne ÁNO! Chceli by sme vám pripomenúť, aby ste mysleli aj na odberateľov, ktorí už nie sú aktívni, a dlhšiu dobu sa nezapájajú a nereagujú na vaše emailové kampane. Práve ich by ste mali odstrániť zo svojho zoznamu.

Na záver vám dávame zlaté pravidlo dnešného článku: Pravidelne aktualizujte svoj zoznam a zaručene budete mať úspech na dosah.