Je veľmi jednoduché pochopiť, čo je zámerom Call-to-action. V skratke povedané, požadujete, aby niekto, kto navštívi vašu stránku, niečo urobil. Môže sa jednať o nákup produktov, prihlásenie sa na odber noviniek, stiahnutie programu a iné.
Inak povedané, iba niekoho navádzate na správny smer cesty.

Ako vytvoriť dobrú výzvu k akcii ?
Neexistuje žiadny presný návod, ako napísať výzvu k akcii. Najlepšie sa to naučíte na vlastných skúsenostiach.
Je však veľa osvedčených tipov ako urobiť „call to action“, pri ktorých bolo overené, že zvyšujú šancu na váš úspech. Jedná sa napríklad o využitie:

Veľkosti, Farby, Formulácie, Kontrastu so zvyškom stránky, Pozície, Naliehania

Tak sa poďme pozrieť na pár príkladov, ako to má vyzerať:

Sportsdirect

8 príkladov, ako má vyzerať Call-to-action, sportsdirect pridať tovar do košíka

Crazyegg
8 príkladov, ako má vyzerať Call-to-action, crazyegg start free trial

Dropbox
8 príkladov, ako má vyzerať Call-to-action, dropbox try for free

Firebox
8 príkladov, ako má vyzerať Call-to-action, eshop s Monkey balls likérom

Manpacks
8 príkladov, ako má vyzerať Call-to-action, get started

Firefox
8 príkladov, ako má vyzerať Call-to-action, mozilla firefox prehliadač

GoToMeeting
8 príkladov, ako má vyzerať Call-to-action, webová stránka s trialom zdarma

Charity Water
8 príkladov, ako má vyzerať Call-to-action, webová stránka s tlačidlom