Presvedčiť ľudí, aby míňali svoje peniaze cez Internet je dnes oveľa ľahšie ako bolo kedysi. To však neznamená, že to funguje u každého zákazníka. Vedeli by ste, ako vzbudiť dostatočnú dôveru u vašich návštevníkov na toľko, aby sa zmenili na zákazníkov? My vám dáme pár tipov, ako na to.

Aktualizovaný dizajn
Každý váš  návštevník, vie rozpoznať, či máte zastaraný design. Je dosť možné, že ak nebudete aktualizovať dizajn na svojej stránke, návštevníci si môžu domyslieť, že  e-shop je nefunkčný.
Atribúty dobrého dizajnu sú optimálne množstvo bieleho miesta, zjavný nedostatok obrázkov z fotobánk, vyhýbanie sa hlúpym a okukaným typom písma (ako napr. Comic Sans) a nakoniec využívanie čistého a prehľadného štýlu.

Excelentný pravopis a gramatika
Gramaticky nesprávne texty, chybné slová, mládežnícky štýl písania, toto všetko vrhá zlé svetlo na vaše podnikanie. Zákazníci viac dôverujú spoločnostiam, ktoré majú na svojich stránkach profesionálne texty.

Využívanie sociálnych médií
Veľa potenciálnych zákazníkov si vás preveruje prostredníctvom sociálnych sietí, aby sa dozvedeli viac o vašom podnikaní. Jediné, čo chcú vidieť je, či ste aktívny na sociálnych sieťach. Pokiaľ budete pridávať príspevky napr. na Facebookovú firemnú stránku s periodicitou pol roka, je viac než pravdepodobné, že si to spoja s nefunkčnosťou e-shopu.

 Sociálny dôkaz
Potenciálni zákazníci potrebujú viac než len uistenie od e-shopov, že sú spoľahlivý. Pred tým ako sa rozhodnú, či si kúpia produkt alebo službu, si radšej prečítajú referencie od predošlých zákazníkov. Tomuto procesu viete ešte dopomôcť implementovaním niekoľkých sociálnych dôkazov na váš e-shop, ako napríklad osvedčenia, recenzie, príspevky zo sociálnych médií, schválenie známymi osobnosťami.

 Platobné možnosti
Pamätajte si, že pre zákazníkov je pohodlnejšie, ak majú na výber z viacerých platobných možností. Otestujte ich na stránke a sami po čase zistíte, ktorý platobný nástroj je najviac preferovaný. Jedny z najväčších platobných nástrojov sú Google Wallet, Apple Pay alebo Pay Pall. Pravdaže viete nájsť aj iné nástroje, ktoré môžete vyskúšať.

 Certifikáty bezpečného nákupu
Po vzhliadnutí tohto dodatku majú zákazníci dojem, že váš e-shop je bezpečný a bez žiadnych problémov. Najlepšie je pripnúť poznámku o vlastníctve certifikátu na každú jednu stránku e-shopu. Uistite sa, že sú viditeľné hlavne v časti nákupného košíka. Zákazníci tak budú mať pocit, že využili služby dôveryhodného online obchodu.

 Kontaktné údaje
Verte tomu, ale zákazníci potrebujú vidieť identifikačné a kontaktné údaje na vašej stránke.  Je dosť možné, že priložený kontakt  nikdy nevyužijú. No treba v nich zbudiť pocit, že sa majú na koho obrátiť, keď raz budú potrebovať pomoc.
Toto je sedem základných tipov ako vzbudiť dôveru u vašich zákazníkov. Ak máte iné skúsenosti alebo rady napíšte nám na info@asdata.sk.