Platené reklamy v Google Adwords fungujú tak, že inzerenti platia za každé kliknutie vo vyhľadávaní. Túto sumu si však určujú sami, keďže zobrazovanie PPC reklám funguje podobne ako na burze. Kto dá viac, ten sa zaradí na poprednejšie priečky. Nezabudnime tiež na kľúčové slová na základe ktorých, sa zobrazujú vyhľadávania. Napadlo vás niekedy, aké sumy sú ochotní inzerenti dať za ich reklamy?
Našťastie tu máme ľudí, ktorí sú horliví do zisťovania takýchto faktov. ClickZ analyzoval dáta Google AdWOrds, aby zistil, ktoré kľúčové slová v USA sú tie najdrahšie. O Amerike sa vždy hovorilo, že všetko tam je väčšie. Či už išlo o autá, domy, budovy alebo platy. Kto vie, platí to aj pri kľúčových slovách?
Pozrite sa na top 100 výrazov

100 najdrahších kľúčových slov v USA, zoznam najdrahších kľúčových slov

Ako ste si mohli všimnúť na základe zoznamu, právne odvetvie mu jednoznačne dominuje. Prvenstvo si zaručil za najdrahší vyhľadávací výraz, ktorého hodnota dosiahla neuveriteľných 935 $ za kliknutie. Prekvapilo vás to?