Project Description
Northfinder.com, B2B internetový obchod pre fashion značku

Northfinder je značka outdoorového oblečenia, ktorá sa teší obľube širokej verejnosti. Ponúkajú aj B2B služby, pre ktoré vznikol e-shop b2b.nortfinder.com
B2B internetový obchod s prepojením na ERP a 3000+ obsluhovanými zákazníkmi
eshop pripravený na jazykové mutácie: SK, CZ, EN, DE s administráciou v SK/CZ/EN jazyku
predaj vo viacerých menách, prepojenie na kuriérske služby
parametrické filtrovanie produktov

Úvodná stránka ponúka zákazníkovi formulár pre prihlásenie. Bez prihlásenia nie je možný vstup do systému. Zákazník sa môže prostredníctvom formulára registrovať alebo požiadať o obnovu zabudnutého hesla. Používateľ si na eshope môže vytvoriť aj svoj vlastný účet. Na všetkých stránkach eshopu môžeme nájsť horizontálne megamenu.
B2B funkcia objednávania produktov
Pri objednávaní konkrétneho produktu je možné objednať v jednom kroku rôzne veľkosti, farby produktu a zvoliť si ich počet. Táto možnosť zákazníkovi šetrí čas, aby vedel objednať väčšie množstvo produktov v rôznych farbách a veľkostiach. Navyše pri každej veľkosti zákazník vidí počet produktov skladom a na ceste.
Počas procesu nakupovania zákazník nemusí opustiť kategóriu. Nakupovať môže rýchlo a prehľadne v kategórií o ktorú má záujem a bez žiadnych zbytočných krokov navyše.
Klient má možnosť využiť umiestnenie bannerov v kategóriách, ktorými môže svojich zákazníkov informovať o novinkách alebo zľavách. Bannery je jednoduché spravovať a meniť.
Lookbook
Pre zákazníkov je možné zobrazovať produkty aj pomocou lookbooku. V administrácií si klient môže nastaviť, na akom mieste fotografie sa má zobraziť produkt. Pod obrázkom sa zobrazuje zoznam všetkých produktov použitých v lookbooku. Užívateľ následne vidí obrázok produktu, cenu a môže sa rýchlo prekliknuť na produkt.
Správa objednávok
Každá objednávka sa dá zobraziť aj v detailnom zobrazení. Vtedy sa zobrazí kompletný náhľad údajov z objednávky s možnosťou exportu do XLS, PDF.
Spravovanie fakturácie
Zákazník má možnosť filtrovať si svoje predchádzajúce faktúry podľa dostupných parametrov a to najmä podľa obdobia, splatnosti faktúry.
Správa registrovaných zákazníkov a objednávok
Klient má k dispozícií zoznam registrovaných zákazníkov a objednávok. Zoznamy je možné filtrovať a tým zabezpečujú kompletný prehľad o svojich zákazníkoch čo je výhodou pri spravovaní.