Project Description

Nástroj pre Google Ads s bezkonkurenčnou výhodou

Kto má e-shop a nezaujíma sa o aktuálne dianie v on-line priestore, najmä spojeným s Google, bude sa mu fungovať ťažko. Google je medzinárodný gigant, od ktorého mnohokrát záleží, koľko vlastne pomocou svojho e-shopu zarobíte.

www.bluewinston.com

Má to čo dočinenia s Google Ads.  Vo vyhľadávaní Google ich spoznáte veľmi jednoducho. Zobrazujú sa vo výsledkoch hneď na popredí (aj na konci stránky) a sú označené zeleným obdĺžnikom s nápisom „Reklama“. Vďaka nim majú e-shopy možnosť zviditeľniť svoj produkt a predbehnúť konkurenciu, ktorá Google Ads nemá, prípadne je zle nastavená. V tom prichádza na scénu BlueWinston. Nástroj, ktorý vám pomôže aj v prípade, že nie ste macher cez PPC kampane a pojem PPC vám možno ani nič nehovorí.

Produktová kampaň

Ak zákazník vie, čo chce, je to jednoduché. Do vyhľadávača zadá presný názov, napríklad názov bicyklu. Vďaka BlueWinstonu môžete propagovať ľubovoľné množstvo pomyselných špecifických bicyklov z vášho internetového obchodu úplne automaticky a nemusíte tráviť hodiny nad nastavovaním a ručným upravovaním. Ušetríte nie len čas, ale aj peniaze, pretože vaša reklama bude optimálna.

Produktovo-skupinová kampaň

Žiaľ, zákazník nie vždy vie, čo presne chce. Nevie, že chce špecifický typ žehličky až do momentu, kým ju neuvidí. Teraz prichádza do hry konkurenčná výhoda BlueWinstonu. Produktovo-skupinové kampane. Od produktových kampaní sa líšia tak, že ak do vyhľadávača dáte jednoducho „žehlička Tefal“, nenájde vám len jednu konkrétnu žehličku Tefal, ale celú skupinu žehličiek Tefal. Máte ich na jednom mieste a jednoducho si vyberiete takú, ktorá vám vyhovuje najviac.

DSA produktová kampaň

Nízky objem vyhľadávania je tu znova a je postrachom okolia. V e-shope máte možno produkt, ktorý vám ani za nič nechce Google prijať a Google Ad z neho nikdy nebude. Alebo áno? S trochou on-page SEO to nebude problém. Stačí, ak budú produkty v e-shope naozaj unikátne. Čím unikátnejšie, tým lepšie výsledky a vyšší zisk.

DSA slúži ako doplnok produktových kampaní a dáva šancu aj položkám, ktoré sa ťažšie kategorizujú, napríklad tričká.

Zaujala vás táto stránka? Napíšte nám!

Plne responzívny dizajn pre desktopy, tablety a mobily